Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
вівторок, 17 жовтня 2017 р.02:17
Новини: Економіка

Рекорд корупції із закупівлі шкільних автобусів зафіксовано на Львівщині - ЗМІ

Рекорд корупції із закупівлі шкільних автобусів зафіксовано на Львівщині - ЗМІ

КИЇВ. 12 вересня. УНН. Щось схоже на тендер на закупівлю 90 шкільних автобусів провели поадовці Львівської обласної адміністрації. Згідно з оприлюдненим 7 вересня 2016 року на порталі “Вісник держзакупівель” протоколу оцінки цінових пропозицій переможцем виявився ПрАТ “Чернігівський автозавод” (входить в корпорацію Еталон), який запропонував автобуси БАЗ “Еталон” за 134,91 млн грн, передає УНН з посиланням на Голос.ua.

При цьому, як зазначається, врешті вибір щодо покупки чиновники робили лише між різними дилерами Корпорації “Еталон”, які все пропонували автобуси БАЗ. При цьому вказано, що шкільні автобуси в Україні виробляє цілих 4 заводи.

У тендері також взяли участь дилери кременчуцького заводу “Автохолдинг”, які запропонували автобуси “Мрія” із загальною вартістю закупівлі 116,55 млн грн, що на 18 млн грн менше, ніж за “Еталони”, але чиновники обладміністрації відхилили пропозицію через ... “недостатню кількість циліндрів в двигуні”.

Повідомляється, що схема "розпилювання" держбюджету набула в цьому тендері наймасштабнішого характеру. Під автобуси БАЗ “Еталон” в тендерних вимогах була прописана низка умов:

— можливість закупити 2015 рік випуску (при тому, що всі інші виробники пропонують 2016 р.в. і в інших областях закуповують нові автобуси 2016 р.в.);

— можливість закупівлі автобусів екостандарту Євро-4 (замість діючого в Україні Євро-5, знову ж всі інші виробники пропонують автобуси Євро-5 та інші області закуповують автобуси Євро-5);

— вимоги до двигуна мати “шість циліндрів” з аргументом, що такі автобуси більш потужні.

При цьому порівняння технічних характеристик, згідно з сертифікатами відповідності, свідчить, що потужність БАЗ “Еталон” з 6 циліндрами — 96 кВт (131 к.с.), а потужність “Мрії” — 125 кВт (170 к.с.). Також “Мрія” має і кращі характеристики крутного моменту, що забезпечує найкращі показники тяговитості двигуна на гірських дорогах або за умови поганої якості дорожнього покриття.

Кількість пасажирських місць в “Мрії” також більша - 31 проти 27 у БАЗ “Еталон”. І найголовніше, “Мрія” спочатку проектувався як автобус на відміну від БАЗу, який перероблений з вантажівки.

“Черкаський автобус” та завод Корпорації “Богдан” цей тендер проігнорували, ймовірно, розуміючи, що перемогти львівську корупцію малоймовірно.

Вказано, що аналогічні маніпуляції з тендерною документацією чиновники реалізовували в тендерах на закупівлю шкільних автобусів в Черкаській, Миколаївській, Херсонській областях, але там обсяги закупівель не перевищували 10 од. в кожній з областей.

Учасники львівського тендеру, які пропонували автобуси “Мрія” подали скаргу в АМК і ініціювали судові позови з метою скасувати результати тендеру.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...