Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 10 грудня 2016 01:09
youtube
Новини: Економіка

В.Губін: команду вивозити ХТЗ в Росію дав особисто О.Деріпаска

В.Губін: команду вивозити ХТЗ в Росію дав особисто О.Деріпаска

КИЇВ. 20 вересня. УНН. Вказівки "порізати" устаткування Харківського тракторного заводу та скорочувати співробітників підприємства давав Олег Деріпаска, який, у свою чергу, є бізнес-партнером Олександра Ярославського. Про це в інтерв’ю УНН розповів екс-керівник ХТЗ Владислав Губін.

Так, за його словами, з О.Деріпаскою йому довелося зустрічатися особисто, і навіть на території РФ.

“Він сказав скорочувати людей і підготувати, скажімо так, провести план заходів з локалізації виробництва на території РФ”, — повідомив В.Губін.

Крім того, В. Губін зазначив, що вказівки О.Деріпаски були спрямовані на зниження заводу.

“Він особисто (давав команду — ред.) скоротити тисячу осіб в першому півріччі і в другому - ще тисячу осіб.

Що стосується передислокації, то хочу уточнити: мова йшла про цивільну продукцію, військова продукція в разі перенесення громадянської просто знищувалася, просто все під ніж. Просто під знесення. Саме таке завдання мені і поставили. Як ви розумієте, на цьому моє перебування на ХТЗ закінчилося. Оскільки я не міг погодитися з таким алгоритмом дій, так само як і не міг допустити виконання такого завдання”, — розповів екс-директор ХТЗ.

Він також висловив упевненість, що і діюче керівництво ХТЗ також отримує аналогічні завдання.

“Упевнений, що з того часу формулювання завдань не змінилося. Що, власне, видно з дій нинішнього керівництва.

Я думаю, що пан Коваль (діючий директор ХТЗ — ред.) спеціалізується на порізці, проект "Болгарка“ — це його термін. Він підготував, не можу стверджувати, що видав, наказ про скорочення 1000 осіб, а також підписав протокол з компанією "ВКМ-сталь“, яка входить в корпорацію "РМ-РЕЙЛ“, яка, в свою чергу, належить "Російським машинам“ Олега Деріпаски, про закриття ливарного виробництва і передачу їх функції на територію РФ. Наказ про скорочення 1000 осіб йде під виглядом оптимізації — скорочення 40% чисельності, це автоматично говорить про те, що підприємство буде закриватися. Але за планами передбачалося скорочення 1000 осіб в першому півріччі цього року і ще 1000 осіб у другому півріччі. Фактично, 2 тисячі співробітників з 2500 — це де-факто ліквідація підприємства”, — пояснив він.

В.Губін додав, що плани акціонерів ХТЗ полягали в перенесенні виробництва з Харкова до Росії.

“Тому що в Росії є програма "1432“, яка стимулює виробництво сільгосптехніки. І найголовніше, що в РФ немає свого трактора — аналога ХТЗ. Найбільший в РФ "Волгоградський тракторний завод“ ліквідовано — його знесли. Він був першим тракторним заводом в Радянському Союзі, він на рік старший ХТЗ, і це підприємство знищено в самій Росії.

Я як людина, яка керувала ХТЗ, можу точно сказати, що його перевести так фактично не можна, воно буде знищено і працювати там не буде, там оснащення вивозиться і все. Частину його вивозять, що можна використовувати, решта ріжеться на металобрухт відразу ж. Просто закриття виробництва в Україні. З неможливістю його відновлення.

Так само хочу уточнити, що необхідно говорити не тільки про керівництво заводу, пана Коваля і Шевченка, який заміняє його зараз. Думаю, що зараз прийшов час поговорити про пана Ярославського. Він сьогодні для Деріпаски виконує роль маски — начебто як український інвестор з одного боку, з іншого боку під маскою не видно, що російський інвестор нікуди не йшов. Не секрет, що у Деріпаски і Ярославського є ще один спільний бізнес в Харкові — це "Харківський аеропорт“. Які цілі переслідують ці два бізнесмени, можна тільки здогадуватися”, — резюмував він.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...