Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
четвер, 19 жовтня 2017 р.20:23
Новини: Суспільство

Оперативне вирішення скарг споживачів гарантує ріст їх лояльності - В.Ткаченко

Оперативне вирішення скарг споживачів гарантує ріст їх лояльності - В.Ткаченко

КИЇВ. 27 вересня. УНН. Швидке вирішення скарг клієнтів гарантує ріст рівня лояльності споживачів до продукції того чи іншого бренду. Про це під час конференції з питань поліпшення клієнтського сервісу повідомив директор з маркетингу компанії WOG Віталій Ткаченко, передає УНН.

За його словами, у компанії WOG рішення скарг передбачає 100% залученість всіх співробітників.

"Кожен ранок топ-менеджери вивчають скарги своїх клієнтів за минулу добу. А оператори АЗС наділені повноваженнями вирішувати скарги "тут і зараз". Іншими словами, співробітнику АЗС не потрібно отримувати дозвіл від свого менеджера, щоб пригостити клієнта чашкою кави в якості вибачення. Таким чином, 80% скарг закривається в перший же день, а 90% клієнтів задоволені рішенням їхніх претензій", - розповів він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, клієнти WOG встановили новий рекорд зі збору коштів в рамках благодійної акції “Дорога до серця”

Джерело: УНН
Теги: WOG,
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...