Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 22 листопада 2017 22:19
Новини: Економіка

Ситуація з Попаснянським вагоноремонтним - чергова спроба переділу власності - експерти

Ситуація з Попаснянським вагоноремонтним - чергова спроба переділу власності - експерти

КИЇВ. 13 листопада. УНН. Відмова ПАТ “Укрзалізниця” продовжувати трудовому колективу провідного вагоноремонтного підприємства Попасної договір оренди виробничих площ, швидше за все, мотивована корупційними інтересами. Швидше за все, успішно працююче підприємство хтось хоче прибрати до рук. Таку точку зору висловив президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко, передає УНН.

“Не секрет, що сьогодні є олігархи і бізнесмени, які докладають масу зусиль, щоб засунути власників успішних компаній, віджати чужий бізнес. Процес переділу почався при Януковичі і досяг свого піку сьогодні. Що стосується „Укрзалізниці“, вона завжди була годівницею, наскрізь просоченої корупцією. У випадку з Попаснянським вагоноремонтним заводом, на мій погляд, просто не стався занос грошей в „УЗ“. Або стався, але не в повному обсязі. Як тільки занесуть всі, проблеми миттєво зважаться”, - вважає експерт.

О.Охріменко додав, що Технічний стан рухомого складу залізниці просто жахливий. Це стосується, як пасажирських вагонів, електричок, так і вантажних.

“Перше місце з транспортування вантажів в Україні займає залізниця. І навантаження на залізницю йде просто колосальне. Так як сільське господарство почало розвиватися, потрібно більше вагонів. А їх не вистачає. До того ж дуже сильний знос. Їх треба постійно десь ремонтувати, адже ступінь зносу часто доходить до 80%. Але ремонтних потужностей в Україні явно не вистачає. Без всяких сумнівів, перевага в галузі ремонту вагонів — за приватними компаніями. Але їм, як ми бачимо, вставляють палиці в колеса”, - сказав О.Охріменко.

Його точку зору поділяє президент об’єднання підприємства “Укрметалургпром” Олександр Каленков. За його словами, протягом року багато приватних перевізники скаржилися, що “УЗ” видала внутрішню рознарядку ремонтувати в першу чергу свої вагони. Тому ринок зіткнувся з гострою нестачею вантажного рухомого складу.

“Ми оцінювали, що через погану роботу ”УЗ“, в минулому році, ми втратили до 2 млн тонн сталі. Це — 10% від усього виробництва. Ми могли б зробити на 10% сталі більше, якби „УЗ“ працювала ефективно. У доларовому еквіваленті втрати становлять приблизно 1 млрд”, - свідчить А.Каленков.

Експерт попередив, що в разі зупинки Попаснянського вагоноремонтного, буде завдано болючого удару по всім вантажоперевізникам.

“Ситуацію з Попаснянським ВРЗ ситуацію я можу пояснити тільки тим, що є якісь ”приціли“. Наскільки мені відомо, за останній рік підприємство було приведено в повний порядок. І напевно у когось виріс корупційний зуб, який свербить прибрати підприємство до рук. Я сподіваюся, що загальний тренд, про який заявляє і уряд, і прем’єр, щодо передачі в приватні руки вагоноремонтну галузь, набере реальну популярність. Я сподіваюся, що на рівні Кравцова, тяга отримувати хабарі переборе, і підприємство продовжить працювати”, - сказав експерт.

Джерело: УНН
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...