Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 26 травня 2018 01:52
12075

Українська компанія випустила нову лінійку вин за законами нейромаркетингу

Українська компанія випустила нову лінійку вин за законами нейромаркетингу

КИЇВ. 10 травня. УНН. Проаналізувавши дані нейромаркетингових досліджень, українська компанія Beverage Trading Company випустила на ринок нову лінійку вин FELICITAS, передає УНН з посиланням на сторінку компанії-виробника у Facebook.

Окрім рідкісних та вишуканих смаків, вино привертає увагу споживача своїм незвичним дизайном етикетки.

“Згідно з дослідженнями, при розгляді реклами респонденти в першу чергу звертають увагу на обличчя людей. Додаткові дослідження показали, що симпатичні особи привертають більшу увагу”, — зазначили у компанії.

На етикетках зображені портрети молодих та гарних людей, однак дуже незвично — “у перевернутому вигляді”.

“Дизайн винної лінійки містить зображення щасливих молодих людей, а перевернуті особи додатково “включають рецептори уваги”, — підкреслили у Beverage Trading Company.

Нагадаємо, як писав УНН, в Італії випустили “літературні вина”.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...