Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 25 березня 2017 06:14
youtube
Публікації: Економіка

Як убезпечити себе від недоливу пального - професійні поради водіям від мережі АЗС

Як убезпечити себе від недоливу пального - професійні поради водіям від мережі АЗС

У WOG дали поради водіям, як не стати жертвою недоливу пального

КИЇВ. 15 квітня. УНН. На фоні здорожчання пального українські водії стають все економнішими, зокрема, намагаються рідше їздити, ретельно розраховують необхідну кількість пального на потрібну відстань, починають використовувати біологічне пальне (яке коштує на 3-4 грн дешевше), а також встановлюють на авто газове обладнання.

Згідно з даними моніторингу цін на пальне станом на 15 квітня, вартість бензину А-95 коливається від 19,50 до 22,15 грн за літр. Відповідно, у випадку недоливу 1-2 літрів, водій автоматично втрачає до 50 грн.

За словами експертів нафтового ринку, проблема недоливу бензину у бак була завжди. На цьому, як правило, промишляють маловідомі АЗС, які не обладнані електронними паливороздавальними колонками.

На тих АЗС, які мають опломбовані електронні паливороздавальні колонки, оператор не може впливати на рахунок літрів комп’ютером. Тобто, у такому випадку, вплив “людського фактора” фактично виключений.

Про те, як можна і чи взагалі можна убезпечитися водію від недоливу пального, кореспондент УНН розпитав в одного з найбільших операторів нафтового ринку України — мережі АЗС WOG, та отримав такі поради:

1. Водій має чітко розуміти ємність свого баку. В залежності від марки авто, реальна ємність баку може бути на 5-10% більшою, аніж вказано у технічний документації. Це зумовлено наявністю паливопроводу та різними розмірами горловини баку, що теж заповнюються пальним, а відповідно реальна кількість залитих літрів може різнитися від показника на датчику.

2. Водій має бути упевненим у справності датчика, який показує кількість залитого пального. Як працює датчик і чи вірно відображає кількість літрів у баку можна перевірити на станції технічного обслуговування.

3. Водій має право на будь-якій АЗС вимагати надати йому мірну ємкість, для перевірки кількість пального.

На ті АЗС, які відмовляють у надання мірної ємкості, водії можуть поскаржитися до компетентних органів, наприклад, до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, а також надати інформацію з цього приводу на “гарячу лінію” АЗС, якщо така наявна. Адміністрація мережі має реагувати на подібні випадки не лише шляхом задоволення вимоги клієнта, але і стягненнями по відношенню до персоналу, які допустили порушення.

4. Перші ніж залити пальне до баку, водій також може придбати його у каністру, і пересвідчитися таким чином у порядності АЗС, або ж навпаки.

Загалом, як запевнили експерти WOG, водіям, по можливості, варто уникати заправки авто на АЗС, які не обладнанні належним чином, не мають паспортів на пальне (паспорти повинні бути на кожній АЗС у куточку споживача), виглядають підозріло та неохайно, а часто не мають навіть назви. Адже на подібних заправках можна не лише недоотримати куплений бензин, але й заправитися неякісним пальним, що у наслідку негативно позначиться на роботі двигуна і авто в цілому.

Як повідомляв УНН, за словами експертів нафтового ринку здорожчання пального було прогнозованим. Зумовлено воно низкою чинників: високими податками та акцизами, які до всього сплачуються в іноземній валюті, нестабільністю гривні, ростом цін на нафту.

В той же час, експерти говорять, що українські водії можуть економи на пальному за рахунок використання біологічного (альтернативного) бензину, який коштує сьогодні на 3-4 грн дешевше за звичайний.

Так, за підрахунками директора Інституту споживчих експертиз Ю.Чорнобривця, біологічне пальне дозволяє зекономити близько 15 тис. грн на рік.

На кожні 100 км руху, в залежності від марки автомобіля, такий бензин економить від 12 до 17 грн автовласника.

До складу біологічно бензину входить біоетанол, який, за словами експерта В. Гайкалова, значно зменшує шкідливі викиди в атмосферу.

При цьому, за кордоном біоетанол додають до всіх бензинів.

На вимогу ЄС уряд України запланував збільшити використання альтернативних палив (біопального) на транспорті до 10%.

Раніше УНН протестував якість екологічного бензину, що реалізовується на вітчизняних АЗС.

Всього було відібрано 4 проби бензину на різних АЗС міста Києва та направлено їх для дослідження до незалежної лабораторії.

Зокрема, тестували пальне таких великих всеукраїнських мережах АЗС, як WOG, КЛО, БРСМ та ANP.

Найменші показники бензолу і ароматики, які шкідливі для авто, виявили у екопальному, що продається знову ж таки на АЗК WOG та ANP.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...