Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 17 січня 2017 03:30
youtube
Публікації: Суспільство

Уроки успішного маркетингу від WOG, або Як пристрасть однієї людини вплинула на бізнес-імперію

Уроки успішного маркетингу від WOG, або Як пристрасть однієї людини вплинула на бізнес-імперію

Національна мережа автозаправних комплексів WOG з'явилась 15 років тому. Упродовж тривалого часу компанія розвивалася як нафтова роздрібна мережа, проте за останні роки WOG перетворився на бізнес-імперію з різноманітним комплексом послуг для своїх клієнтів.

Про шлях WOG з моменту виникнення і по сьогодні розповів на прес-сніданку директор з роздрібних продажів Денис Кудін, директор із маркетингу Віталій Ткаченко, а також начальник управління громадського харчування WOG Максим Пятаков, повідомляє УНН.

За словами Д.Кудіна, на сьогодні пріорітетним для компанії є розвиток не лише нафтового напрямку, а й громадського харчування.

“У нас понад 500 автозаправних комплексів, на них працюють 364 сучасні кавові машини Franke. По великому рахунку, для нас громадське харчування — це основний пріоритет і тренд розвитку бізнесу. Ми активно взялися за цей напрямок у 2013 році і, по суті, вже третій рік поспіль активно розвиваємо громадське харчування як один з головних бізнесів нашої компанії”, — сказав він.

Окрім закладів громадського харчування на самих АЗК, компанія почала відкривати WOG CAFE у містах-мільйонниках і годувати пасажирів потягів “Інтерсіті”.

“Перше WOG CAFE було відкрито у Києві. Буквально на початку травня ми відкрили другий заклад у Львові. Крім того, ми тепер їздимо на потягах Інтерсіті, Інтерсіті+, там працюють наші 10 кав’ярень. І так ми поступово йдемо до мети відкрити 200 “WOG CAFE”, — наголосив він.

У компанії велике значення надають власному “кавовому проекту”, результатами якого пишаються не один рік і завдячують лише одній людині — генеральному директору Сергію Корецькому. Саме його пристрасть до якісної та смачної кави сприяла розумінню того, що клієнти автозаправних комплексів так само хочуть насолоджуватися справжньою кавою, а не задовольнятися розчинною сумішшю з автоматів.

“І знаєте, парадокс, наскільки ставлення однієї людини до кави може змінити те, як розвивається бізнес. У 2012 році на наших заправках все ще стояли високі кавові автомати, у які вставляєш 5 гривень — і вони роблять каву у пластиковий стаканчик. Там напій гарячий, і ним можна збадьоритися. У 2013 році був зроблений перший крок. Компанія WOG поставила досить професійні кавові машини, звичайно, вони не йдуть у порівняння з тими, що ми бачимо сьогодні. І ситуація почала вирівнюватися. Скажімо, якщо у 2012 році ми продавали 5 млн чашок кави, то у 2013 — 7 млн чашок кави. Але головне, що ми зрозуміли, що це все одно не те. Ми зрозуміли, що сьогодні споживача можна привабити тільки одним — стабільним смаком, який має бути кращим, ніж в інших мережах громадського харчування. Тому в середині 2013 року ми почали процес, яким займаємося і понині — створенням нашої найкавовішої кави. І тут треба було обрати два ключових підрядники: визначити, які кавові машини ми поставимо в нашу мережу і які кавові зерна ми візьмемо”, — розповів Д.Кудін.

Комапнія WOG тоді постала перед вибором: обрати найкращу, але разом з тим одну з найдорожчих кавових машин або ж задовольнитися непоганою кавою, зекономовши кошти.

“І сьогодні ми можемо з впевненістю сказати, що зробили правильний вибір, оскільки у 2016 році наша мережа продасть 20 млн чашок кави — найбільший показник серед роздрібних мереж в Україні, ніхто не продає більше. Це безумовно наша гордість. Коли ми обирали кавові машини, то група наших колег на чолі із генеральним директором Сергієм Корецьким об’їхали, мабуть, всі найбільші заводи з вироблення кавових машин, які є у світі. Були і в Америці, і в Європі, в Італіїї, Німеччині. І зупинили свій вибір на найкращих кавових машинах у світі — це машини Franke. Для нас вони практично як космічні кораблі, і не тому, що кожен коштує 25 тисяч євро, це ми говоримо про комплекс: це і власне кавовий апарат і всі додаткові пробні станції, холодильники і звичайно підключення, встановлення і всі податки, які ми платимо. Власне це досить дороговартісний проект, але це унікальні кавові машини. На багатьох міжнародних конкурсах, коли каву роблять баріста і кавова машина, під час сліпої дегустації часто експертне журі не може відрізнити, що зробила кавова машина, а що зробив баріста”, — сказав Д.Кудін.

Окрім самої кавової машини, важливе значення мають зерна для кави. АЗК WOG співпрацюють з перевіреною часом німецькою компанією Darboven, яка смажить кавові зерна останні 120 років.

“Незважаючи, на курсові коливання евро, на те, що 1,5 року в нас діяв додатковий акциз чи мито на імпортні товари, ми не зраджували цьому постачальнику. І вже три роки ми гарантуємо один і той самий смак”, — зазначив Д.Кудін.
Прискіплива увага компанії, за його словами, приділяється тому, аби людський фактор не вплинув на інженерну розробку швейцарців і на геніїв з обжарки кавових зерен — німців.

“Але, знаєте, ми намагаємося додати на заправках додати у каву нашу українську душу, і, сподіваюся, нам це вдається. Не кожна компанія здатна тримати 40% приросту з продажів три роки поспіль. Тому коли ми прогнозуємо наступні 3 роки ми усвідомлюємо, що наші продажі кави будуть зростати. Тому що економіка України потроху оживає, і люди хочуть пити якісну каву. Кавова культура розповсюджується. По великому рахунку, кавова культура набирає обертів, і це прекрасно”, — зазначив він.

Саме постійне зростання продажів кави та піклування про комфорт клієнтів на АЗК, за даними Д.Кудіна, сприяли закупівлі нової партії вдосконалених кавових машин.

“Ми прогнозуємо, що якщо в цьому році ми продаємо 20 млн чашок кави, то в наступному це буде 24 млн, а можливо, і 25. І в принципі, якщо порахувати по годинах роботи, а заправка працює цілодобово, і кавова машина може зробити 250-300 чашок кави на годину, залежно від виду напою, то по математиці все сходиться, але ж потік клієнтів не рівномірний і люди приїжджають вранці, в обід та ввечері. Відповідно, нам треба досягти такого результату, коли у нас не було б надмірно великих черг на автозаправних комплексах саме в пікових навантаженнях. Тому сьогодні ми оголошуємо, що ми закуповуємо 100 кавових машин типу Franke А-600 і Franke FM-850. Половина з них з’явиться вже наприкінці травня і буквально за півтора-два тижні роз’їдуться на наші заправки. І ще 50 кавових апаратів приїдуть до нас в червні, так що на перше липня ми будемо повністю укомплектовані. Отакий ми робимо подарунок собі і нашим споживачам на прийдешній День Конституції”, — наголосив Д.Кудін.

Начальник управління громадського харчування Максим Пятаков, у свою чергу, додав, що нові кавові машини забезпечать однаковий асортимент на всіх АЗК WOG в Україні.

“Хочу додати, що ми розвиваємо наші кав’ярні на АЗК і стикаємося з проблематикою, що в різних куточках України, де подорожує наш споживач, він вимагає від нас одного і того асортименту. Наприклад, в місті Києві це і напої з сиропами, і різні холодні кавові напої. Зараз певна кількість АЗК мають Franke більш старого зразка і вони не можуть дати всього асортименту. Тому ще одним нашим кроком і є закупівля цих кавових машин, тому що тепер в будь-якому куточку України ми зможемо дати весь асортимент товару кавових напоїв. Це також дасть певний крок до зростання кількості продажів, оскільки у будь-якому куточку України наш споживач зможе пити улюблену каву”, — повідомив М.Пятаков.

Цього літа WOG готується також представити новинки кавових напоїв.

“Ми на літо завжди впроваджуємо лінійку холодних кавових напоїв з різними сиропами. Наступним кроком цього літа будуть додаткові кавові напої, які будуть готуватися на АЗК, з різними горішками, начинками і таке інше. Тому що сучасний споживач потребує цього. І також ми сподіваємося, що це дасть додаткову цікавість до наших WOG-кафе”, — зазначив він.

М.Пятаков також розповів про креатив, до якого довелося схилити швейцарців з Franke.

“Я вам розкажу про цікавий факт із вівсяною кашею. До цього ми зіткнулися із програмуванням цього продукту у кавомашині десь від трьох до п’яти місяців з швейцарцями. Ми відправили технічне завдання, на що вони спочатку відповіли: це ж кавомашина і потрібно робити каву. Ми місяць з ними спілкувалися про те, що ми хочемо використовувати цей космічний апарат, який може все. Ми робили розклад нашого проекту, перекладали його англійською мовою, щоб розказати, що ми хочемо. Вони погодилися і розробили додаткові налаштування і допрограмували кавомашину. Це перший досвід заводу за їхні 100 років історії”, — зазначив М.Пятаков.

Директор з маркетингу ї "WOG" Віталій Ткаченко, у свою чергу, розповів про ще один успішний маркетинговий хід компанії. Зокрема, за його словами, таким мобільним додатком, як має WOG, не може похвалитися жодна компанія світу.

"Що стосується маркетингових фішок, то це, звичайно,наш мобільний додаток WOG-Pride. Такого мобільного додатку не має жодна компанія в світі. Бо у нас є можливість не лише заздалегідь купувати паливо, а й заздалегідь купувати каву, - потім, без грошей приїздити на заправку. Наприклад, сьогодні я не платив грошей, і не тому що я працівник компанії, а тому, що я маю бонуси. І для мене, і для вас також ця кава може коштувати дешевше. Саме тому WOG-Pride - це дуже вигідно. І є багато інших речей, але про це ми можемо говорити до ранку", - зазначив він.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...