Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 29 березня 2017 11:05
youtube
Публікації: Суспільство

Виробники морозива відгукнулися на заклик до “самоцензури” в питаннях якості

КИЇВ. 13 вересня. УНН. Асоціація українських виробників морозива та заморожених продуктів стала першою, хто відгукнувся на заклик до “самоценузри” з питань якості продукції власного виробництва, передає УНН.

Так, виробники, що входять до її складу Асоціація завили, що підтримують пропозицію нардепів та Держпродспоживслужби про проведення незалежних експертиз з якості різних видів товарів.

“Наші виробники в цьому році за власною волею визначились з проведенням самоконтролю за якістю продукції, яку випускають на підприємствах асоціації та яка реалізується через торговельні заклади. Це буде проводитися двічі на рік. Дані про першу таку незалежну експертизу надаємо у відкритий доступ”, — повідомили в Асоціації на запит УНН.

Нагадаємо, напередодні у ВРУ закликали виробників продуктів харчування до “самоцензури” в питаннях якості.

За словами експерта Н.Грюнвальд, практика “самоцензури” серед виробників харчової продукції поширена на Заході.

А на думку очільника Держпродспоживслужби В. Лапи, ті виробники продуктів харчування, які підуть шляхом публічного самоконтролю — вони матимуть перевагу серед споживачів.

Ті ж, які проти “самоцензури”, а саме публічних експертиз з якості, на переконання нардепа С. Тригубенка, мають автоматично потрапляти до “чорних списків” у споживачів.

При цьому, як повідомили УНН в Держпродспоживслужбі, вони не можуть примусити операторів ринку висвітлювати результати експертиз якості своєї харчової продукції. Від так — це добра воля виробників.

А ось готовність окремих з них йти шляхом “самоцензури” говорить про те, що вони дійсно впевнені у відповідності своїх товарів всім вимогам безпечності та стандартам.

Редакція УНН публікує результати експертиз на відповідність стандартам якості проб морозива торгових марок “Рудь”, “Хладик”, “Laska” та “Ласунка”. А також результати лабораторних досліджень мороженої продукції (вареники та пельмені) торгових марок “Левада”, “Оса”, “Smacom” і “Laska”.

Зазначені дані експертиз були надані УНН Асоціацією українських виробників морозива та заморожених продуктів.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...