Він пояснив, що міністерство за дорученням Президента зайнялось цією проблемою лише наприкінці липня. До того часу це право було за судновласником.
"За міжнародною конвенцією з морського права судновласник має право протягом року самостійно це робити. Судновласник так і не зміг і не хотів самостійно передавати право державі, тому рішенням комісії з техногенної та екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій ми це визнали надзвичайною подією, передали питання у сферу відповідальності Адміністрації морських портів, а вони провели відбір рішень з підйому судна. Були найрізноманітніші: дорожчі, дешевші... Компанія "Трансшип" виявилася найякіснішим, і тут як "сонце після затемнення" з’явилася і компанія "Бруклін — Київ", яка сказала, що вони готові це все оплатити, оскільки вони стивідор Одеси, одесити, і хочуть, щоб це скоріше закінчилося", — повідомив Криклій.
Раніше Криклій розповів, що напівзатонулий в Одесі танкер Delfi підняли.