vsya-nadiya-na-baydena-chomu-pislya-inavguratsiyi-mozhut-zdeshevshati-vino-konyak-i-viski-u-yevropi-ta-ssha

Вся надія на Байдена: чому після інавгурації можуть здешевшати вино, коньяк і віскі у Європі та США

 • 12305 переглядiв

КИЇВ. 20 січня. УНН. Сьогодні Джо Байден повинен стати 46-м президентом США. З передачею влади демократу в Білому домі європейські та американські виробники алкоголю сподіваються на закінчення 20-річної трансатлантичної тарифної війни, причиною якої стала суперечка щодо субсидій Boeing і Airbus. Про це пише The Drinks Business, повідомляє УНН.

Особливо гостро ця тарифна війна між Європейським Союзом та США розгорілася під час президентства Дональда Трампа. Він у 2019 році підняв на 25% тарифи на ввіз європейських вин, сирів та оливкової олії. ЄС помстився додатковими митами на американські товари на суму близько 4 мільярдів доларів США, починаючи від бурбона та апельсинового соку і закінчуючи кетчупом. А роком раніше США запровадили високі тарифи на імпорт французького вина та шотландського віскі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені назвали найбільш нешкідливий алкоголь

При цьому минулого тижня тарифна війна зачепила ще й європейських виробників коньяку: Трамп санкціонував введення нових митних ставок у розмірі 25% на коньячні напої з Франції та Німеччини. Торкнулось це нововведення й європейських вин, міцніших за 14%, які ще у 2019 році були звільнені від тарифів, тож їхні продажі на той час значно зросли.

Всі тарифні контрудари призвели до вкрай негативного становища на ринку алкогольних напоїв Європи та США, особливо враховуючи вплив пандемії COVID-19.

Так, продажі шотландського віскі в США впали майже на третину, що коштувало виробникам близько 480 млн доларів. А за даними американських торгових органів, продажі бурбонів та американського віскі до Європи впали на 43%. Постраждали також європейські виробники легких вин (міцністю менш як 14%) - об'єм імпорту в США впав вдвічі.

І хоча згідно з заявами команди Байдена, тарифні питання не стоять у переліку планів новобраного президента США на першому місці, виробники алкоголю не полишають надії на те, що двадцятирічна війна буде завершена.

Адже лише за оцінками французької асоціації експортерів FEVS, алкогольний бізнес може втратити понад 1 млрд євро на рік у США через нові тарифи.

Зазначимо, що за даними Держстатистики, експорт української горілки збільшується. При цьому українці також надають перевагу горілці вітчизняного виробництва. Так, на неї припадає 66,1% алкогольних покупок

Нагадаємо, що до ТОП-5 надійних українських виробників якісної горілки входять такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Др. Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").

 

Українські Національні Новини

Новини Світу

    Популярні

    Новини по темі

    У Мадриді стався потужний вибух

     • 35434 переглядiв

    Шевченко озвучив завдання збірної України на "ЄВРО-2020"

     • 13667 переглядiв