Онлайн-сервіси з продажу квитків на поїзди відновили стабільну роботу - Укрзалізниця
Київ • УНН
Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно після кібератаки. У мобільному застосунку знову доступне планування подорожей з пересадками.

Укрзалізниця повідомляє про відновлення стабільної роботи онлайн-сервісів з продажу квитків після кібератаки. Черг біля вокзальних кас не спостерігається, вказали у компанії у суботу, пише УНН.
Онлайн-сервіси Укрзалізниці з продажу квитків працюють стабільно. Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал. У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками, протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів
Черг біля вокзальних кас, як вказано, не спостерігається. "Усе спокійно, їдемо далі за розкладом", - зазначили в УЗ.
Доповнення
Днями системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки, повідомили 24 березня у компанії, де спочатку вказували на технічний збій в IT-системі, онлайн-продаж квитків на поїзди було призупинено.
27 березня вранці онлайн-продаж квитків на поїзди після масштабної кібератаки відновили. Утім, відтоді користувачі скаржилися на збої з онлайн-сервісами.
Укрзалізниця пояснила це великою кількістю одночасних запитів і вказала, що працює над стабілізацією ситуації, щоб відновити функціональність.
28 березня через велике навантаження на онлайн-сервіси Укрзалізниці після відновлення їх роботи після кібератаки можливі збої, для збалансування попиту відкрито додаткові каси - у тому числі у Києві та Львові.