Політики за місяць витратили на рекламу у Facebook понад 150 тис. доларів: найщедрішою стала партія “За майбутнє”
Київ • УНН
КИЇВ. 3 червня. УНН. На рекламу у Facebook у квітні поточного року політики витратили суму від 157 624 до 255 918 доларів. Список найбільших рекламодавців місяця склала Громадянська мережа ОПОРА, передає УНН.
Цитата:
"Так, з 1 по 30 травня на трансляцію 9 451 рекламного допису політичного змісту з майже 1300 сторінок було витрачено від 157 624 до 255 918 доларів. 6,2% рекламних оголошень не містили маркування “політична реклама”, всупереч правилам соцмережі. У травні минулого року показники були дуже схожі — на політичний піар за допомогою Facebook-реклами було витрачено від 144 041 до 231 656 американських доларів", - йдеться в повідомленні.
Деталі
ОПОРА дійшла висновку, що попри ознаки неофіційного старту осінніх виборчих кампаній в Харкові та на Черкащині, інвестиції в Facebook-рекламу політичних гравців у травні скоротилися.
"Це ілюструє і зниження вкладень у просування в соцмережі топ-десяти найщедріших рекламодавців. За даними Facebook Ad Library Report, разом вони витратили на політичну рекламу 39 180 доларів, у квітні 2021 року сумарні перерахування за промоцію склали майже 55 тисяч доларів. До найбільших замовників політичної реклами цього місця входять сторінки трьох політичних партій, двох політиків, а також трьох медіа та “президентського проєкту”. Як і минулого місяця, відповідно інформації про платника, то найбільше витрачає політична партія “За майбутнє”, що замовляє рекламу на трьох сторінках (сумарні витрати у травні — 12 346 доларів)", - зазначається в повідомленні.
Так, у травні найбільші вкладення в просування контенту були здійсненні з офіційної сторінки партії “За майбутнє”, яка фактично є найбільшим рекламодавцем місяця. Цього місяця на центральній сторінці партії транслювалося 69 рекламних публікацій, загальною вартість 6 224 долара. Традиційно контент сторінки присвячений висвітленню позиції партійців щодо важливих суспільно-економічних та політичних питань. Три пости стосувалися встановлення результатів проміжних виборів до Верховної Ради у виборчому окрузі №87: оцінка рішення ЦВК, заява партії, заклик до перевиборів. Кожна з цих публікацій вартувала до 100 доларів.
Друга за розміром сума — 5569 доларів — на політичну рекламу в Facebook була інвестована зі сторінки політичної партії “Слуга Народу”. Водночас ця сторінка опинилася і на другій позиції за кількість повідомлень, що транслювалися протягом місяця — 223 рекламні пости.
Просувається на сторінці інформація про ініціативи партійців у Верховній Раді, робота законодавчого органу, активності регіональних команд. Також частина рекламного контенту була присвячена 2 рокам президентства Володимира Зеленського та проєкту Всеукраїнський форум Україна 30.
Окрім того, повідомляється, що вперше в десятці лідерів за витратами на політичну рекламу у Facebook опинилася сторінка політичної партії “Опозиційна платформа — За життя”, яка на трансляцію більше однотипних постів з вітанням “Дякуємо за перемогу! Дякуємо за життя” (до 9 травня) витратила 3875 американських доларів.
"Прикметно, що рекламна стратегія партії покрила лише частину регіонів країни. Не демонструвався цей контент користувачам з Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Волинської, Рівненської, Хмельницької та Вінницької областей. Найбільше показів промо постів орієнтувалося на користувачів із Харківщини, Одещини та Донеччини (18,5 та 12,4 % відповідно). Цікавить замовників політичної реклами там само здебільшого жіноча аудиторія, старше 55 років", - зазначають у громадській мережі.
Повідомляється, що 3706 доларів витратив на піар в соціальній мережі Facebook на своїй сторінці Арсеній Яценюк. Лідер рейтингів найщедріших рекламодавців на початку 2021 року зберігає травні позицію в середині.
"У значній частині рекламних оголошень на сторінці політика використовується так звані клікбейтні меседжі (наприклад, “Буду радий бачити вас на своїй офіційній Сторінці у Facebook. Долучайтесь!”; “Козак, Медведчук і Путін — це одне й те саме. Згоден? Став лайк!”; “Буду радий бачити вас у своєму Telegram”). Інша частина постів у травні просуває виступи Арсенія Яценюка на телебаченні, або звертається до аудиторії з привітаннями до різних свят. Як і в перші місяці року політична реклама на сторінці орієнтована на покази в усіх регіонах України, окрім Луганської області",- йдеться в повідомленні.
Доповнення
На рекламу у Facebook у квітні поточного року політики витратили суму від 174 390 до 276 310 доларів, причому сума витрат топ-10 гравців ринку становить майже 55 тисяч доларів.
Нагадаємо, соцмережа Facebook націлилася на ботоферми і видалила понад 100 акаунтів, які були пов’язані з політичною партією “Слуга Народу”.
У компанії заявили, що видалили 105 акаунтів за порушення політики Facebook щодо скоординованої неавтентичної поведінки. Люди, які стоять за цією діяльністю, намагалися приховати свою особистість і координацію дій. Розслідування виявило зв’язок з особами, пов’язаними з політичною партією “Слуга народу” в Україні.
На рекламу сторінок витратили близько 210 тисяч доларів.
Політики за місяць витратили на рекламу у Facebook понад 150 тис. доларів: найщедрішою стала партія “За майбутнє”
Зеленський ветуватиме закон про брехню в деклараціях. В ОП дали роз'яснення
Дієтолог розповіла про приховані загрози в свинині
Влада Білорусії озброїть листонош револьверами, а оператори зв'язку отримають автомати
В Україну прибула нова партія вакцин AstraZeneca - 705 600 доз
У Росії можуть дозволити торгувати на біржі з 12 років
Інвалідний візок силою втягнуло у томограф: у приватній клініці Одеси постраждав чоловік та медпрацівниця
Близько 1700 вантажівок стоять у черзі на контрольно-пропускних пунктах на кордоні з Білоруссю
Євросоюз відповів на "вирок" Чубарову: черговий приклад переслідування кримськотатарської громади російською "владою"
Модні ювелірні тренди 2021
Популярні
Українські полярники показали морського леопарда, що “засмагає” на крижині
Бундесвер показав кадри навчання українських військових на САУ PzH 2000
"Атеш" виявив перекидання "Градів" в окупованому Криму
Окупанти обстріляли Куп’янський район, двоє людей постраждали, одна жінка може знаходитись під завалами - ОВА
Великдень на фронті: як військові святкують Воскресіння Господнє
Що подивитись: огляд прем’єр серіалів у травні
Публікації
Благодатний вогонь: чудо чи містифікація? Та де дивитися трансляцію сходження вогню
"Справа міністра": Верховний Суд вирішив спір за землі, які за версією НАБУ воїни АТО "віджали" в аграрної академії
Мільйонний подарунок приховати не вдалося: як дружина "здала" статки свого чоловіка-депутата
Земельний банк НААН виявився порожнім перед приватизацією: виною стала халатність "аграрних науковців"
"Клубом білого бізнесу" Гетманцев хоче нівелювати тиск підприємців щодо перезавантаження податкової - експерт
Політики за місяць витратили на рекламу у Facebook понад 150 тис. доларів: найщедрішою стала партія “За майбутнє”
На рекламу у Facebook у квітні поточного року політики витратили суму від 157 624 до 255 918 доларів. Список найбільших рекламодавців місяця склала Громадянська мережа ОПОРА, передає УНН.
Зеленський ветуватиме закон про брехню в деклараціях. В ОП дали роз'яснення
Президент Володимир Зеленський ветуватиме закон про брехню в деклараціях, який сьогодні ухвалила Верховна Рада, передає УНН із посиланням на Офіс Президента.
Дієтолог розповіла про приховані загрози в свинині
Навіть досвідчена господиня може часом не доготувати свинину. Про загрози, які ховаються в цьому виді м'яса, шкоду бульйону розповіла УНН дієтолог Лариса Бойченко.
Влада Білорусії озброїть листонош револьверами, а оператори зв'язку отримають автомати
У Білорусії озброять листонош, водіїв, начальників поштових відділень і операторів зв'язку, а також співробітників лісових і мисливських господарств. Документ опублікований на Національному правовому інтернет-порталі 3 червня, передає УНН.
В Україну прибула нова партія вакцин AstraZeneca - 705 600 доз
В Україну прибула нова партія вакцин AstraZeneca - 705 600 доз. Цю вакцину ми отримали завдяки участі в глобальній ініціативі COVAX. Про це на своїй сторінці у Facebook міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко, передає УНН.
У Росії можуть дозволити торгувати на біржі з 12 років
Центробанк Росії пропонує знизити вік приватних інвесторів для виходу на біржу цінних паперів до 12 років. З цією ідеєю на Петербурзькому міжнародному економічному форумі виступив перший заступник голови Центробанку Сергій Швецов, передає УНН.
Інвалідний візок силою втягнуло у томограф: у приватній клініці Одеси постраждав чоловік та медпрацівниця
В Одесі у приватній клініці на вулиці Космонавтів, 10 постраждав чоловік, який супроводжував пацієнтку з інвалідністю на МРТ. Візок втягнуло у томограф силою магнітного поля. Про це в коментарі УНН розповів адвокат медзакладу Анатолій Богачев.
Близько 1700 вантажівок стоять у черзі на контрольно-пропускних пунктах на кордоні з Білоруссю
На контрольно-пропускних пунктах на кордоні з Білоруссю близько 1700 вантажівок стоять у черзі. Про це УНН повідомляє з посиланням на сайт Держприкордонкомітету Білорусі.
Євросоюз відповів на "вирок" Чубарову: черговий приклад переслідування кримськотатарської громади російською "владою"
Європейський Союз не визнає "вирок" окупаційного суду в українському місті Сімферополі, який "засудив" голову Меджлісу кримськотатарського народу Рефата Чубарова до шести років позбавлення волі. Про це йдеться в заяві офіційного представника Європейської служби зовнішніх зв'язків, передає УНН.
Модні ювелірні тренди 2021
Прикраса, яка не виходить з моди буквально тисячоліттями, причому не тільки серед жінок, а й чоловіків - це сережки. Однак саме по собі поняття модні золоті сережки - це не щось постійне, в цій сфері, як і в інших категоріях індустрії моди, запити публіки весь час змінюються, передає УНН.